poniedziałek, 6 lipca 2015

Rozwiązanie konkursu z Almette

Konkurs z Alemette zakończył się dwa dni temu, a ja miałam czas na to, aby zastanowić się nad wyborem. Pierwszy tydzień konkursu nie wróżył niczego dobrego, bo były tylko dwa zgłoszenia, jednak drugi przyniósł już trochę więcej maili z ciekawymi daniami. Po raz kolejny pokazaliście, że „ostatnia chwila” to najlepszy czas. 


Najchętniej spotkałabym się z Wami wszystkimi, zaprosiła do wspólnego gotowania... ale tak się nie da i musiałam dokonać wyboru. Prawie wszystkie zgłoszenia, które otrzymałam to desery i tylko jedno wytrawne danie, które mnie urzekło, więc siłą rozpędu znalazło się w finałowej czwórce. Poniżej nagrodzone osoby i ich konkursowe propozycje (wszystkie przepisy pojawią się niebawem na stronie Almette)

Do wspólnego gotowania 11 lipca zapraszam:

Agnieszkę Rucińską Strzęciwilk, która przygotowała Sakiewkę z niespodzianką



Martę Urbańską, która zrobiła Letnią kostkę serową na zimno



Klaudię Piosek, która zaserwowała cudowny deser pod nazwą Francuska fantazja



Agnieszkę Ludwiczak – Suszczyńską, spod ręki której wyszły Serniczki Almette


Dwa z tych przepisów przygotujemy podczas finału, ja już wiem które, a dla Was niech to pozostanie niespodzianką.
Agnieszka, Marta, Klaudia i Agnieszka wygrały już fartuszki, a za kilka dni będą miały szansę powalczyć o zestaw fajnych noży... choć ja mam nadzieję, że to będzie nie tylko rywalizacja, ale przede wszystkim dobra zabawa dla nas wszystkich. Dziewczyny, gratuluję Wam serdecznie i już nie mogę doczekać się spotkania, aby Was poznać... To dopiero będzie wyzwanie – gotować z osobami, których nigdy wcześniej się nie spotkało.  Mam nadzieję, że wspólnie stworzymy fajną drużynę.

Finał będzie można obejrzeć na żywo poprzez kanał You Tube, do czego serdecznie zachęcam – więcej szczegółów na stronie konkursu.


4 komentarze:

  1. Gratulacje dla dziewczyn! A ja czekam na konkurs "zielony" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, najwidoczniej coś pomyliłam albo widziałam stary post z konkursem, gdzie do wygrania były łopatki różne z zielonymi rączkami :)

      Usuń
  2. Huuuuraaaa!!!! no to widzimy się w Warszawie!!! dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się przepis? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, dodaj G+.
Ugotowałaś/eś albo upiekłaś/eś coś z przepisu znalezionego na moim blogu? Podziel się swoją pracą, zrób zdjęcie i prześlij je do mnie mnie na adres margarytka75@vp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...