niedziela, 12 lutego 2012

Rozwiązanie konkursu z Kotanyi i książka miesiąca.


Niezłą miałam zagwozdkę, bowiem wszystkie dania mają w sobie coś urzekającego, ale nagrody są trzy i trzeba je rozdać... Gratuluję jednak wszystkim udanych dań i pięknie dziękuję za to, że chcecie się bawić.  
Tym razem pachnące paczuszki z przyprawami otrzymują:
Kamila Czapska za pyszne roladki naleśnikowe
Karolina Gawrysiak za makaron zapiekany z grzybami
Ewa Miller za skrawki kurczaka na wstążkach kalarepy

Dziś 12 dzień miesiąca, a więc czas na ogłoszenie komentatora miesiąca. Jak zawsze decyzja jest subiektywna i nie podlega dyskusjom. Tym razem książka powędruje do  Asi – Słodkiej Babeczki - niech dalej czaruje swojego męża :-)


Wszystkie nagrodzone osoby proszę o przesłanie danych do wysłania nagród (na maila margarytka75@vp.pl)

23 komentarze:

  1. O rany!!! Jak mi miło! Powiem szczerze, że jestem w szoku, bo nie spodziewałam się takiego wyróżnienia!! Nie ukrywam, że czekałam na te wyniki ale bardziej 'kolacyjne' a tu taka niespodzianka:) Zasłużyłam sobie? Czymże?:) Dziękuję, dziękuję!! Ale się cieszę!! Jupiiii!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi... no i znowu udało mi się kogoś zaskoczyć :-) Asiu, zasłużyłaś - ja nie mam co do tego wątpliwości :-)
      A książeczka jest fajna (kupiłam taką również dla siebie) - Zielonookiemu najbardziej podobały się dowcipy, których w niej sporo :-)

      Usuń
    2. Dziękuję, to naprawdę bardzo, bardzo miłe!! Dane wysłałam, więc jak tylko do mnie dotrze, to będę nią cieszyć oczy:)

      Usuń
  2. A!! i gratuluję wygranym dziewczynom, bo bardzo fajne przygotowały kolacje:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne i wybór był naprawdę bardzo trudy, bo najchętniej nagrodziłabym wszystkich :-)

      Usuń
  3. gratulacje dziewczyny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranym. Niewątpliwie wykazali się dużą inwencją twórczą. :))

    Asia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy pokazali, że można zrobić naprawdę fajne dania.

      Usuń
  5. Bardzo trafny wybór zwycięzkich dań, według mojego smaku:) Gratulacje! Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, ale jaki trudny. Najchętniej nagrodziłabym wszystkich :-)

      Usuń
  6. Eh..będzie trochę prywaty ;) Przywędrowałam od Polly i aż się zdecydować nie mogę, który przepis wypróbować jako pierwszy:D Same cuda:)
    ps: nie dość, że ukończyłaś moją uczelnię, to jeszcze ten sam kierunek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich skromnych progach :-) Trochę tych przepisów jest, więc mam nadzieję, że coś dla siebie znajdziesz :)
      Ps. Bo to fajna uczelnia jest :-)

      Usuń
  7. Nie wiem dlaczego, ale od jakiegos czasu nie moge zamiescic "samodzielnego" komentarza, tylko ewentualnie jako odpowiedz na czyjas wiadomosc (wtedy klikam w "odpowiedz"). Nie wiem o co chodzi... Ale przybywam tu z innym problemem. Otoz Margarytko, czy w Twoim domu nie jada sie flaczkow? Nie moge znalezc na Twoim blogu przepisu na to danie... A tak chcialabym je zaserwowac mojej rodzince.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale widzę, że tym razem się udało :-) Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje z komentarzami, jeszcze się z tym nie spotkałam.
      A jeśli chodzi o flaczki to ja ich faktycznie nie jadam, ale w naszym domu jadło się je od zawsze - przepis znajdziesz na moim starym blogu - jeszcze go tu nie przeniosłam :-)

      Usuń
    2. Nie wiem, czy sie udalo, czy ja po prostu wczesniej nie kliknelam w "odpowiedz" pod czyims postem. Gapa ze mnie straszna!!! Zabieram sie za flaczki. Wlasciwie to ostatnio wszystko, co gotuje, najpierw sprawdzam na Twoim blogu. Nawet dzis polecilam Twoja strone pewnej mlodej mamie, ktora dopiero uczy sie gotowac. Z Twoimi przepisami na pewno bedzie jej latwiej.

      Usuń
    3. Magda, a wszystko możliwe :-)
      Rozbawiłaś mnie, ale cieszę się, że znajdujesz tu coś dla siebie :-) No i bardzo dziękuję za polecenie mojego bloga - to dla mnie wielki komplement :-)

      Usuń
  8. Gratulujemy zwycięzcom :) dania naprawdę ware grzechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór nie był łatwy, ale myślę, że dobry ;-)

      Usuń
  9. Margarytko - melduję, że młynek dotarł. Dziękuję!
    Powiedz, do czego mogę użyć tej przyprawy oprócz kawy? Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się poczta spisała, błyskawicznie dostarczyła...
      A chili z czekoladą doskonale sprawdza się do gorącej czekolady, do sałatek , ale robiłam też kurczaka z tym dodatkiem i był pyszny. Myślę, że do wielu dań, w których pikanteria i słodycz się uzupełniają.

      Usuń

Spodobał Ci się przepis? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, dodaj G+.
Ugotowałaś/eś albo upiekłaś/eś coś z przepisu znalezionego na moim blogu? Podziel się swoją pracą, zrób zdjęcie i prześlij je do mnie mnie na adres margarytka75@vp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...