czwartek, 10 kwietnia 2014

Rozwiązanie konkursu "Zielono mi..."

Bardzo dziękuję za tak liczny udział w konkursie. Przeszło 170 przepisów to naprawdę bardzo dużo. Cieszę się, że wiele zielonych dań pojawiło się na Waszych stołach, a i niejednokrotnie Wasze dania stały się inspiracją dla innych.  Cały album można obejrzeć na moim profilu na FB.
Gdybym tylko mogła i miała czym, to nagrodziłabym wszystkich. Niestety nagrody są tylko trzy i wierzcie mi, był to jeden z trudniejszych wyborów. Jak przy każdym konkursie pewnie pozostanie niedosyt, ale takie są konkursy.
Czym się kierowałam przy wyborze? Przede wszystkim własnym gustem, najpierw czytałam przepis, a dopiero potem patrzyłam na zdjęcie, wiem, że nie wszyscy potrafią je pięknie zrobić (sama znam ten ból i wiem jakie to trudne).
No dobrze, ale żeby nie przedłużać podaję wyniki. 

Parowar otrzymuje Ania Opiela za krem z zielonego groszku z szynką parmeńską i pestkami dyni. Aniu zaczarowałaś mnie tym kremem, podobnie jak zupą z rzodkiewki z rzeżuchą (trudno było zdecydować, który przepis fajniejszy), ale nagroda w pełni zasłużona. 



Blender ręczny 3 w 1 Ilumina powędruje do Magdaleny Karolak za brukselkę i ziemniaki zapiekane pod serowym beszamelem. Brawo za oswajanie brukselki, której tak wiele osób nie lubi (ja uwielbiam). 



Blender Mix&GoKitchen otrzyma Dorota Potrykus za zupę szczawiową, która nigdy piękna nie jest, ale za to bardzo smaczna. I choć bardzo dawno już jej nie jadłam to nabrałam ochoty. 


Serdecznie gratuluję i bardzo proszę o przesłanie danych adresowych na adres: margarytka75@vp.pl

13 komentarzy:

  1. Gratulacje!!!! Wiedzialam, ze ze zupka szczawiawiowa nie bedzie latwo konkurowac hihihih Lubie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJE I GRATULUJE WSZYSTKIM. FAKT ZUPA SZCZAWIOWA PIĘKNA NIE JEST ALE ZA TO ŚWIETNIE SMAKUJE SZCZEGÓLNIE TERAZ GDY JEST MŁODY ŚWIEŻY SZCZAW. TO MOJA ULUBIONA ZUPA. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście gratuluję Ani, Magdzie i Dorocie. Ale miałaś rozgryzkę, bo wcale nie tak łatwo wybrać wśród tylu pyszności. Cudowne pomysły pojawiły się w tym konkursie i dziękuję wszystkim uczestnikom za to.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Paniom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję serdecznie... blender na pewno się przyda!!! Gratuluję pozostałym Paniom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczyną, następnym razem, muszę się bardziej postarać, taki parował bardzo bym mi się przydał w domu przy moich dwóch cukrzykach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny gratuluję, groszek nie jest lubiany przeze mnie - konserwowy ale świeży mniam...szczawiowa mniam,nie wspomnę o brukselce! Pyszne wybory!!

    OdpowiedzUsuń
  8. :) jestem na etapie szukania pozytywnych wrazen z brukselka,,idzie dobrze,,,gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ! Zapiekana brukselka z ziemniakami mniammmmmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ale to bardzo dziękuję:) gratulacje również dla pozostałych :) - czasami marzenia się spełniają :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się przepis? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, dodaj G+.
Ugotowałaś/eś albo upiekłaś/eś coś z przepisu znalezionego na moim blogu? Podziel się swoją pracą, zrób zdjęcie i prześlij je do mnie mnie na adres margarytka75@vp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...