wtorek, 14 października 2014

Koktajl jeżynowo – malinowy

To już końcówka malin i jeżyn. I choć w tym roku było ich dużo, to przesytu nie czuję i będę się jeszcze przez jakiś czas raczyć koktajlami z owoców, które zamroziłam.
Proste, pełne witamin, odżywcze. Czy można chcieć więcej? Jesienne koktajle dobrze wzbogacić o otręby, wtedy stają się bombą energetyczną i są bardzo sycące.


Składniki na 2 porcje:

1 szklanka malin / jeżyn (ja pomieszałam owoce)
300 ml kefiru (użyłam domowego przygotowanego z grzybków kefirowych)
1 łyżka słodkiego syropu malinowego (używam domowego) albo łyżeczka miodu czy cukru
2 pełne łyżki otrębów owsianych


Jeśli używamy owoców mrożonych, to można je częściowo rozmrozić, aby łatwiej było zmiksować. Wszystkie składniki wrzucić do kielicha blendera i zmiksować. Przelać do szklanek i schłodzić. 


4 komentarze:

  1. Jejku jakie cudowne zdjęcia!! Aż by się chciało wgryść w monitor!! W sam raz na jesienne dni!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... cudowne są letnie owoce, szkoda, że tak krótko są :-)

      Usuń
  2. Mniam!!! owoce leśne pyszotka jakie by nie były!!!

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się przepis? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, dodaj G+.
Ugotowałaś/eś albo upiekłaś/eś coś z przepisu znalezionego na moim blogu? Podziel się swoją pracą, zrób zdjęcie i prześlij je do mnie mnie na adres margarytka75@vp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...