sobota, 5 lutego 2011

Makarony

Cannelloni z mięsem, papryką i groszkiem
Carbonara
Conchiglioni
Lazania rolowana
Lazania z mielonym mięsem i zielonym groszkiem
Łazanki z kiszoną kapustą i kiełbasą
Makaron z kurczakiem, brokułami w sosie śmietanowo - serowym
Makaron z kurczakiem, zielonym groszkiem w sosie dyniowo - śmietanowym
Makaron zapiekany ze szparagami
Makaron zapiekany z kurczakiem, szynką parmeńską i brokułami 
Makaron zapiekany z zielonymi warzywami 

Makron z czerwonej soczewicy z pesto z liści rzodkiewki
Makaron z czerwonej soczewicy z grzybami leśnymi w śmietanie
Makaron (rurki) z indykiem i warzywami
Makaron z kurczakiem i warzywami na indyjską nutę
Makaron z sosem brokułowym
Makaron z sosem kurkowym 
Makaron z szynką, chorizo, papryką i pomidorkami
Spaghetti pesto
Spaghetti / tagliatelle/ penne z sosem bolońskim
Spaghetti z sosem mięsno - warzywnym
Spaghetti z polędwiczką
Spaghetti z łososiem i zielonym groszkiem
Świderki z kurkami w sosie jajeczno - śmietanowym
Tagliatelle z bobem, kurczakiem i papryką
Tagliatelle z kurkami
Tagliatelle z łososiem, kurkami i brokułami 
Tagliatelle z sosem z czerwonej soczewicy i pomidorów
Tagliatelle z warzywami, prosciutto i sosem jajeczno - serowym 

Tortellini (uszka) z sosem warzywno - pomidorowym
Zapiekanka makaronowa z mięsem i pomidorami 
Zapiekanka makaronowa z polędwiczką wieprzową, bobem i papryką


9 komentarzy:

  1. Dzień Dobry!
    Mam na imię Iza i jestem miłośniczką kuchni włoskiej:-) Chciałam zapytać czy zamieści Pani przepis na spaghetti carbonara?
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie za jakiś czas się pojawi. Ale jak pilnie potrzebujesz to znajdziesz ją na moim starym blogu :-) Link po prawej stronie pod moim zdjęciem.

      Usuń
  2. Witam :)
    Asiu czy masz przepis na domowy makaron?
    Chciałabym zrobić sama, ale nie wiem jak sie za niego zabrać.
    Nie wiem czy daje się wodę, czy nie.
    W necie piszą różnie...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, na każde 100 g mąki trzeba dać jedno duże jajko i szczypta soli. I nie potrzeba żadnej wody. Tak robiła moja babcia. Ja sama już dawno nie robiłam domowego makaronu.

      Usuń
  3. Witam, mam pytanie czy makaron do lazani to robisz sama czy kupujesz gotowy Margarytko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuję gotowy - czasem świeży (jak dostanę), ale przeważnie suchy.

      Usuń
  4. Jesteś niesamowita tak szybkiej odpowiedzi to się nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W weekendy mam przeważnie więcej czasu, więc czasem udaje mi się odpisywać w miarę szybko ;-)

      Usuń

Spodobał Ci się przepis? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, dodaj G+.
Ugotowałaś/eś albo upiekłaś/eś coś z przepisu znalezionego na moim blogu? Podziel się swoją pracą, zrób zdjęcie i prześlij je do mnie mnie na adres margarytka75@vp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...