sobota, 5 lutego 2011

Zapiekanki

Kalafior zapiekany w sosie serowym
Quiche twarogowy z kurczakiem i warzywami
Tarta z kurkami, brokułami i groszkiem
Zapiekane warzywa z sosem mięso - warzywnym
Zapiekanka makaronowa z kurczakiem i brokułami
Zapiekanka makaronowa z polędwiczką wieprzową, bobem i papryką
Zapiekanka makaronowa z mięsem mielonym i pomidorami
Zapiekanka mięsno - ziemniaczana 
Zapiekanka na zielono
Zapiekanka resztówka
Zapiekanka ze zrazami   
Zapiekanka ziemniaczana
Zapiekanka ziemniaczana z polędwiczką wieprzową, papryką i cebulą 

11 komentarzy:

  1. ale super sympatyczny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez czasem tu zaglądam, można podpatrzeć fajne dania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpatruj ile dusza zapragnie :)

      Usuń
    2. ciekawe przepisy całkiem fajne :)pozdrawiam Adasko

      Usuń
  3. fajne i proste przepisy :) własnie tworzę sobie małą "książeczkę" do własnego użytku z wybranymi Twoimi przepisami, z których na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dania będą smakowały :-) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. super blog! bede wracac!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajowy blog. dziś go odkryłam. piekłam biszkopt. mi wyszedł nieco płaski, ale to i tak sukces zważywszy na fakt, że zakalec to moje drugie imię. pozdrawiam :)

    Dorota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię gościć. Korzystaj z przepisów ile chcesz. Mam nadzieję, że się sprawdzą.

      Usuń

Spodobał Ci się przepis? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, dodaj G+.
Ugotowałaś/eś albo upiekłaś/eś coś z przepisu znalezionego na moim blogu? Podziel się swoją pracą, zrób zdjęcie i prześlij je do mnie mnie na adres margarytka75@vp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...