sobota, 5 lutego 2011

Ryby

Dorsz po grecku
Dorsz smażony na klarowanym maśle
Gołąbki z rybą (z dorszem i miruną) 
Kotlety rybne z flądry
Kotlety rybne z ryżem i zieloną pietruszką
Kulki (kotleciki) rybno - ziemniaczane
Łosoś teriyaki (szaszłyki)
Łosoś pieczony z imbirem i pieprzem cytrynowym
Łosoś w sosie porowym
Łosoś z pieprzem cytrynowym  z patelni
Łosoś z parowaru z młodymi warzywami i sosem jogurtowym
Łosoś z warzywami
Miruna w warzywach z czerwonym ryżem pełnoziarnistym
Miruna z patelni
Paluszki rybne w pikantnej panierce
Pstrąg łososiowy cytrynowy
Pstrąg w occie
Pulpeciki rybne w sosie greckim
Ryba po grecku w lekkiej wersji (bez smażenia)
Ryba wujka Rysia (ryba po japońsku) 
Szaszłyki z łososia teriyaki  
Śledzie pod kołderką (z buraczkami, marchewką i jajkiem)
Śledzie z rodzynkami i żurawiną (po sułtańsku)  
Turbot smażony na klarowanym maśle

13 komentarzy:

  1. Bylam ,pochwalam .Trzymaj tak .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry. Proszę o jakiś przepis na śledzie (matijas). Czy ma Pani jakiś sprawdzony przepis?
    Dziękuję :)

    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię śledzi, czasem robię dla męża, ale chwilowo nie będzie żadnego przepisu. Może za jakiś czas, bo mam zaległy ze świąt.

      Usuń
  3. Margerytko,a moze jakis przepisik na rybe w galarecie?Robilo sie je w moim domu I byly to ryby slotkowodne ale jak dokladnie tego nie pamietam.Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planuję, bo u nas nikt ryby w galarecie poza bratową nie jada. W ubiegłym roku była na święta, ale nie cieszyła się popularnością. Nie będzie powtórki.

      Usuń
  4. Hihi,a moze przepis na tatara z lososia?Uklony.Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, u nas dostanie świeżego łososia bałtyckiego graniczy z cudem, a z norweskiego raczej nie będę ryzykować. Jak obejrzałam film z hodowli, to mi się odechciało.

      Usuń
  5. O.k.Moze cos sama wymysle.Uklony.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi,dostalam przepis od ludzi z Alaski,tam sie je generalnie ryby.Uklony.Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mają, ja też mogłabym się żywić rybami.

      Usuń
  7. Asiu robiłaś może kiedyś rybę jesiotr? Kupiłam wczoraj i szukam przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, jesiotr pewnie zjedzony, ale ja jakoś nie bardzo miałam jak odpisać.
      Dla mnie najlepszy pokrojony w dzwonka, doprawiony solą i pieprzem i usmażony na klarowanym maśle.

      Usuń

Spodobał Ci się przepis? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, dodaj G+.
Ugotowałaś/eś albo upiekłaś/eś coś z przepisu znalezionego na moim blogu? Podziel się swoją pracą, zrób zdjęcie i prześlij je do mnie mnie na adres margarytka75@vp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...