sobota, 5 lutego 2011

Coś do pieczywa

Awanturka
Boczek z patelni duszony w cebuli
Filet z kurczaka w papryce 
Hummus
Konfitura z czerwonej cebuli 
Krem piernikowy / krem korzenny
Lutenica (ljutenica)
Pasta jajeczna
Pasta jajeczna chrzanowa 
Pasta jajeczno - serowa z rzeżuchą i chrzanem
Pasta łososiowa
Pasta serowo - jajeczna z wędzonym pstrągiem 
Pasta z bobu z prażonym słonecznikiem albo orzeszkami pinii 
Pasta z fasoli z suszonymi śliwkami
Pasta z makreli z twarogiem
Pasta z makreli z jajkiem i rzodkiewką
Pasztet domowy mieszany
Pasztet drobiowo - wołowy (bez wątróbki)
Pieczony filet z indyka (z miodem i przyprawami)
Rolada z indyka 
Schab pieczony w ciemnym piwie
Schab suszony
Schab w pieprzu
Schab ze śliwkami i morelami
Schab w majeranku z szynkowaru 
Schab z morelami z szynkowaru 
Smalec domowy z cebulką, jabłkiem i majerankiem
Szynka gotowana w czerwonym winie
Szynka po staropolsku
Szynka (mozaika) z szynkowaru

6 komentarzy:

  1. Margarytko oglądam dużo blogów kulinarnych ale Twój podoba mi się najbardziej.Jest bardzo przejrzysty.Szukanie potrzebnego przepisu jest bardzo proste a potrawy z Twoich przepisów wyśmienite.Pozdrawiam Teresa Rembiesa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za dobre słowo. Starałam się, aby nie było problemu z odszukaniem potraw. Jeśli mi się to udało to się bardzo cieszę.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Witam mnie rowniez twoj blog bardzo mi sie spodobal,wybralam juz pare przepisow a jutro bedzie zupa z brokulami i zapiekanka,Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki, żeby smakowało. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Przygotowywałam z Twoich przepisów pulpeciki w sosie koperkowym, fasolkę po bretońsku i gulasz. Wszystko pyszne i zniknęło w mgnieniu oka. Przesmaczne są te dania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie miło mi bardzo, że przepisy się przydają, a dania smakują :-)

      Usuń

Spodobał Ci się przepis? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, dodaj G+.
Ugotowałaś/eś albo upiekłaś/eś coś z przepisu znalezionego na moim blogu? Podziel się swoją pracą, zrób zdjęcie i prześlij je do mnie mnie na adres margarytka75@vp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...