sobota, 5 lutego 2011

Napoje

Koktajl borówkowo - bananowo - czereśniowy z chia 
Koktajl buraczkowo - bananowy z miodem i łuską gryczaną
Koktajl jagodowy
Koktajl jeżynowo - malinowy 
Koktajl malinowy
Koktajl porzeczkowy z grenadyną
Koktajl truskawkowo - bananowy
Koktajl truskawkowy z sokiem pomarańczowym (bez mleka i cukru)
Kompot rabarbarowy z malinami 
Kompot rabarbarowy z pomarańczami 
Kompot truskawkowy z miętą 
Latte macchiato
Likier kawowy
Mango lassi
Nalewka jeżynowa
Nalewka malinowa 
Nalewka  morelowo - brzoskwiniowa na białym rumie
Nalewka truskawkowa
Nalewka z czerwonej porzeczki z cynamonem i goździkami 
Ratafia
Smorodinówka czyli nalewka z czarnej porzeczki
Sok marchewkowo - jabłkowo - bananowy
Sok dyniowo - jabłkowo - marchwiowy 
Woda smakowa

13 komentarzy:

  1. Fantastyczne przepisy. łatwe. Jasno podane.
    Mega dobrze. Tak trzymać
    Pozdrowienia dla Administratora
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobilam nalewkę kawowa jest pyszna,czym mogłabyś podać przepis ns nalewkę z pigwy poszukuje sprawdzonego przepisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kawowa smakuje. Nalewki z pigwy nie robiłam, więc sprawdzonego przepisu nie mam.

      Usuń
  3. Hihi,moze cacao z koglem-moglem I piana z bialek z cukrem?Uklony.Ewa



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba musi być strasznie słodkie... brrrr :-)

      Usuń
  4. Hihi-kocham to hihi.Cacao jest bez cukru /takie jak sie gotowalo za komuny/.Na powierzchnie cacao wylac jedno zoltko ukrecone do bialosci z dwiema lyzeczkami cukru a potem zoltko przykryc piana z bialek-moze byc bez cukru-dobree.Robie tak czasami kawe prawdziwa.Uklony.Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, a wiesz, że ja po dziś dzień gotuje takie zwykłe kakao? Te rozpuszczalne mi nie smakują. Jak już mam ochotę na kakao, to tylko prawdziwe, klasyczne.
      Ale kogla - mogla nigdy nie lubiłam :-)

      Usuń
  5. Nie wiem gdzie napisać to napiszę tu :) Asiu jak wiesz robię z Tobą ratafię do tej pory dałam: truskawki, morele, czereśnie. Później dosypałam agrest, czerwona porzeczkę, jagody. Trzecim razem dosypałam maliny, czarna porzeczka i teraz pytanko co jeszcze dosypać żeby było dobrze a nie chce spartolić :P Do tej pory mam 8 owoców :) są brzoskwinie, nektaryny teraz śliwki się pokazały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, owoce możesz dawać jakie chcesz, pełna dowolność, a im więcej gatunków tym lepiej. Ja w mojej mam już: truskawki, morele, czereśnie, agrest, czerwone porzeczki, jagody, wiśnie, czarne porzeczki, poziomki, nektarynki.

      Usuń
  6. Asiu a masz przepis na dobrego adwokata? I jeszcze jakis likier bo tylko kawowy widzę. Uwielbiam takie słodkie..

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś tam mam, ale całe lata nie robiłam. U nas specjalnie alkohol nie schodzi, więc mało robię takich wynalazków.

      Usuń
  7. Wydawało mi się, że widziałam kompot wigilijny u Ciebie Asiu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, u mnie nie było. U nas w domu się nie gotuje, bo nikt nie lubi, poza Zielonookim. Teściowa moja za to co roku gotuje.

      Usuń

Spodobał Ci się przepis? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, dodaj G+.
Ugotowałaś/eś albo upiekłaś/eś coś z przepisu znalezionego na moim blogu? Podziel się swoją pracą, zrób zdjęcie i prześlij je do mnie mnie na adres margarytka75@vp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...