niedziela, 1 lipca 2012

Rozwiązanie konkursu z Jutrzenką Colian


Wybór nie był łatwy (jak zwykle), bo wszystkie wspomnienia bardzo mi się podobały, kilka z nich wywołało bardzo szeroki uśmiech na mojej twarzy. Ale nagrody są tylko trzy i tym razem wędrują do:

Wilczycy – Agi

Pauliny

js28

Nagrodzone dziewczyny bardzo proszę o przesłanie danych do wysyłki (adres + telefon) nagród na margarytka75@vp.pl abym mogła przekazać je sponsorowi, który prześle nagrody.

Gratuluję nagrodzonym, a wszystkim pozostałym dziękuję za udział w zabawie i podzielenie się słodkimi wspomnieniami :-)


10 komentarzy:

  1. Normalnie nie wierzę własnym oczom!!! Bardzo się cieszę, że moje wspomnienie odbiło się uśmiechem i że przypadło do gustu. Mi osobiście podoba się Wpis Pyzy , może dlatego, że ja też wylizywałam paluchy z kakao:)). Z tego co zauważyłam, większość z nas pisała o babci i dziadku. Dwie osobistości, z którymi kojarzą się najpiękniejsze chwile w życiu. Dziękuje serdecznie za zabawę, dziękuję za to, że moje podkradanie skórki chleba przypadło do gustu. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, w pełni zasłużyłaś :-)

      Usuń
    2. Ja miałam swoje upatrzone faworytki

      Usuń
    3. Aga, pewnie jak każdy :-) Ciężko jest wybrać, gdy ma się tylko trzy nagrody :-)

      Usuń
  2. szkoda ;) gratulacje dziewczyny ! :) dzięki margarytka bo po tych moich wspomnieniach az humor mi się poprawil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku - dziękuję :) Bardzo mi miło :) i gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku - dziękuję! Ale mi miło :) Gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wszystkim dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję. Cieszę się, że moje wspomnienia Ci się spodobały. :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się przepis? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, dodaj G+.
Ugotowałaś/eś albo upiekłaś/eś coś z przepisu znalezionego na moim blogu? Podziel się swoją pracą, zrób zdjęcie i prześlij je do mnie mnie na adres margarytka75@vp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...